Alexandra De Paoli

Alexandra De Paoli är förmodligen Nordens mest kända örtexpert. Hon har varit örtterapeut på heltid i över 20 år, medverkat i tv-program som Strömsö och Örtskolan i 18 år och skrivit böckerna Läkeväxter till vardags, Hälsa från bikupan och Salvboken. Alexandra är en folkbildare i själ och hjärta och jobbar för att sprida kunskapen om medicinalväxter och biprodukter. I kurserna på den här plattformen delar hon med sig av sin stora erfarenhet och kunskap. Inspiration är hennes ledord och inspiration är exakt vad hennes kursdeltagare får!

Så här säger tidigare elever

“Ett stort och varmt tack för den helt suveräna kursen! Jag har lärt mig oerhört mycket. Din kunskap och erfarenhet, och ditt charmiga sätt och tydliga kommunikation har gjort kursen så inspirerande och lätt att ta till sig. Och det innehållsrika, fina och pedagogiska studie-materialet är ovärderligt.”

Åsa

“Tack så jättemycket för en toppenkurs! Det har varit jättebra svar på alla frågor och det märks att du kan väldigt mycket. Kursmaterialet är väldigt tydligt och fint. Upplägget och videorna har också varit superbra samt jättebra med samman-ställningen av alla frågor och svar från alla andra också”

Agnetha

“Jag är så glad att jag hoppade på den här kursen. Jag har återfått mitt stora intresse och min självsäkerhet när det gäller örter. Tänk vad snabbt det kommer tillbaka när man tar upp kunskap igen. Härlig kurs, härliga deltagare och engagerad lärare. Kan inte bli bättre!”

Maria

“Tack så mycket för en otroligt givande, intressant och rolig kurs. Har verkligen börjat se trädgården och naturen med andra ögon. Toppenbra!”

Mari